Thursday, September 29, 2011

Yo! 2.0

Yo!
All you malayu 'ho!
Wassup Bro?

Belum habis lu punya malah?
Gua sudah bikin Nasi Lemak 2.0
Apasal lu simua bulum tingok Gua punya show?
Syiok Wo!

Itu dalam gua semua bantai
Lu malayu semua macam tapai
Gua punya flend Nazri jugak pandai
Lia menteli - Lu apa? Cibai!

Sikalang gua kawan ramai, bukan satu
Itu facebook punya dalam sudah 600 ribu
Itu Lais Yatim sudah cakap "I am with you"
Dengan itu lesen gua kasi lanchau semua lu

Itu Utusan Malayu 'aaa --- talak sikolah punya olang
Itu Puziah Arop 'aaa --- lia cakap semua temberang
Eyyy ... lu lamai-lamai pigi tengok gua punya wayang
Nah ini sepuluh linggit --- kalau lu tak ada wang

Eyy Leman Pulut --- lu apa lanchau?
Lu tahu wa siapa? Filem punya dilector, Lau Jiao
Wa dapat degree meh --- dari Macau
Wa ada bau bacang meh --- sama itu Chairman Mao

Sikalang itu Shauki punya gimok pun sokong gua
Itu bukti waa ini 1Malaysia
Wa betul Jantan wooo... bukan ah kua
Filem wa Kilajaan punya biaya

Sikalang wa mau bikin filem lagi.
Lu bikin bising laa. Ada belani?
Lu usik wa nanti wa lepot itu Nazri
Hisyamuddin punya olang nanti mali dengan gari

Jadi ini semua 'aaa... lu jangan salah sangka.
Kami punya "Gland Plan" pelahan-pelahan mahu kasi Jaya
Mula-mula itu Negarakuku 'aa... wa kasi lanchau tidak apa-apa
Itu Bukit Kepong kita olang "twist" - bukan penderhaka

Kemudian itu ISA 'aaa ... kami bikin bising sekalang apa jadi?
Itu Mat Indera 'aaa. Bukan Komunis wooo... tapi hero sejati
Itu malayu Penang 'aaa... kita halau slowly slowly
Itu Chin Peng aaa... kita semua mahu sanjung tinggi

Kemudian ini Tun Lazak punya anak 'aaa... kita threat sama dia
Tengok sikolah cina kami? Sudah dapat juta-juta
Dia olang semua 'aaa... tatak fasih Bahasa Malaysia!
Sikalang perlu hapus DEB 'aaa... itu kita olang minta
Tapi waa mau cakap 'aaa... tapi tak mau loudly
Lu olang malayu 'aaa ... bodoh...lu tak mengerti
Ini kami semua sikit acah 'aaa ... kamu olang semua kasi
Kami buat salah 'aa.... lu olang yang apologise profusely

Kalau ini macam 'aaa... malayu... lebih baik wa telus telang
Ini negeli serah kami olang pelintah lagi sinang
Lu punya menteli 'aaa... itu telur tak ada ... semua mahu senang
Nanti waaa cerita semua dalam NS3.0 --- tunggu wa tayang!


The Annoyingly AnonymousLemanPulut

1 comment:

  1. OWWW!! you've made yourself sounded like that pweeweewee!!!

    hopefully somebody up there will notice! then, you'll be granted with some monetary fund to start producing compilations of more annoying poems like this!!! he he he....

    ReplyDelete